SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.53 issue3Meaningfulness as experienced by a group of South AfricansFranchisees' level of satisfaction with the opportunities and threats of franchising author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


Tydskrif vir Geesteswetenskappe

On-line version ISSN 2224-7912
Print version ISSN 0041-4751

Abstract

POTGIETER, FJ; VAN DER WALT, JL; WOLHUTER, CC  and  VALENKAMP, M. Op weg na 'n integrale teorie van kernbegrippe in onderwys en opvoeding. Tydskr. geesteswet. [online]. 2013, vol.53, n.3, pp.286-304. ISSN 2224-7912.

Die navorsingsprojek waaruit hierdie artikel gevloei het, het gewentel rondom 'n aantal kern-begrippe wat saamhang met onderwys en opvoeding, te wete opvoeding as sodanig, spiritualiteit, gehalte van lewe, menslike welsyn en geluk, sosiale kapitaal, sosiale geregtigheid, menseregte en moraliteit. Elkeen van hierdie konsepte word omlyn en konseptueel met mekaar verbind. Die ondersoek loop uit op 'n bespreking en diagram waarin aangetoon word hoedat al hierdie begrippe saam 'n komplekse konseptuele geheel vorm waarvan opvoeders kennis behoort te neem.

Keywords : opvoeding; onderwys; spiritualiteit; godsdiens; gehalte van lewe; menslike welsyn en geluk; sosiale kapitaal; sosiale geregtigheid; menseregte; moraliteit.

        · abstract in English     · text in Dutch     · Dutch ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License