SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.25 issue1Proposed business process improvement model with integrated customer experience managementDevelopment of a project management methodology for the consulting engineering industry author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

VAN RENSBURG, A.. Supporting business process design through a business fractal approach. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2014, vol.25, n.1, pp.50-61. ISSN 2224-7890.

Die rol en posisie van besigheidsprosesbestuur hang af van die waardetoevoeging van besigheidsprosesbestuur tot die uitvoerbaarheid van die organisasie. Dit is in die belang van die ontwerp van die besigheidsproses dat die besigheidstrategie omskryf word in die gebruikersbehoeftestellings en funksionelestellings, en geïmplementeer word in die fisiese uitvoering van die besigheidsproses, hetsy deur 'n rekenaarstelsel of deur besigheidsprosedures. Dit is egter in realiteit baie moeilik om strategie af te wentel na implementeringsprosedures as gevolg van die kompleksiteit van besigheidsprosesse. In hierdie artikel word die konsep van 'n besigheidsfraktaal bekend gestel as 'n alternatiewe manier om besigheidsproses ontwerp te doen.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License