Services on Demand
Article
Indicators
Related links
- Cited by Google
- Similars in Google
Share
South African Journal of Industrial Engineering
On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X
Abstract
RAJESH, G. and RAJU, R.. A fuzzy inference approach to supplier segmentation for strategic development. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2021, vol.32, n.1, pp.44-55. ISSN 2224-7890. http://dx.doi.org/10.7166/32-1-2286.
'n Onderneming wat 'n ratse strategie aanneem moet sy eie ratsheid en die van sy strategiese verskaffers verbeter. Segmentering is 'n belangrike tegniek om verskaffers wat ontwikkel kan word te kies. Hierdie artikel spreek die uitdaging van verskaffer seleksie aan met die oog daarop om hul ratsheid te ontwikkel. 'n Nuwe segmenteringstegniek van strategiese verskaffers is gedoen aan die hand van die dimensies van ratsheidsvermoë en besigheidsvernuf. 'n Kaskade wasigheidsinferensie stelsel is gebruik om die dimensies van ratsheidsvermoë en besigheidsvernuf te assesseer en om 'n segmenteringsmatriks te konstrueer. Die strategiese segmenteringsmatriks dra by tot die identifisering van verskaffers wat die onderneming kan ontwikkel.