SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.33 issue3An integrative review of the potential barriers to and drivers of adopting and implementing sustainable construction in South AfricaConsumer e-waste recycling in South Africa author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

HORDEN, H.E.  and  BISSET, C.. Optimisation of promotions in the retail industry. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2022, vol.33, n.3, pp.40-54. ISSN 2224-7890.  http://dx.doi.org/10.7166/33-3-2785.

Promosies is 'n kragtige hulpmiddel tot die beskikking van kleinhandelaars, maar dit word dikwels onderbenut wanneer kleinhandelaars 'n suboptimale kombinasie en prysbepaling van verskafferitems kies om op promosie te plaas. In hierdie studie word 'n wiskundige optimeringsmodel ontwikkel wat die beste kombinasie en prysbepaling van verskafferitems om op promosie te plaas kan bereken. Eers word 'n oplossingsbenadering gevorm deur bestaande oplossings binne die literatuur te hersien, gevolg deur die formulering van 'n gemengde-heelgetal nie-lineere programmeringsmodel. Daarna word die model geverifieer deur dit op 'n kleinhandeldatastel toe te pas om te bevestig dat die model korrek geformuleer en gekodeer is. Laastens word die model bekragtig om die skaalbaarheid en berekeningsvermoe van die model te toets. Die resultate toon dat die model hoogs skaalbaar is. Dit impliseer dat kleinhandelaars die model prakties kan implementeer om effektief die wins wat uit promosiegeleenthede verkry word te kan verhoog.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License