SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.35 issue1A fuzzy event tree methodology modified to select and evaluate suppliersPrioritising the practices that influence the operational performance of manufacturing organisations using hybrid AHP-TOPSIS analysis author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

ZINCUME, P.N.. The key 4IR soft skills for the rail sector. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2024, vol.35, n.1, pp.57-71. ISSN 2224-7890.  http://dx.doi.org/10.7166/35-1-2918.

Die Vierde Industriële Revolusie (4IR) het aansienlike vooruitgang in tegnologie meegebring wat verskeie nywerhede, insluitend die spoorwegsektor, beïnvloed het. Hierdie artikel ondersoek die implikasies van die 4IR vir die spoorwegbedryf en identifiseer die noodsaaklike sagte vaardighede wat spoororganisasies nodig het om in hierdie era te floreer. 'n Sistematiese literatuuroorsig (SLR) is uitgevoer om 'n teoretiese grondslag te vestig, gevolg deur 'n opname wat aan professionele persone in die spoorsektor gedoen is om die geïdentifiseerde sagte vaardighede te prioritiseer. Vergelykende metodes is aangewend om die opnamedata te ontleed en om die relatiewe belangrikheid van die 4IR sagte vaardighede te bepaal. Die bevindinge het 'n reeks sleutelsagte vaardighede aan die lig gebring, soos aanpasbaarheid, kritiese denke en veranderingsbestuur, waarin dit van kardinale belang is dat spoorwegpersoneel uitblink in die 4IR-era. Die artikel bespreek die belangrikheid van hierdie sagte vaardighede en hul potensiële impak op spoorwegorganisasies, en verskaf aanbevelings om hul ontwikkeling te bevorder. Hierdie navorsing dra by tot 'n meer genuanseerde begrip van die sagte vaardighede wat nodig is vir die spoorwegsektor se suksesvolle aanpassing by die 4IR.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License