Servicios Personalizados
Articulo
Indicadores
Links relacionados
- Citado por Google
- Similares en Google
Compartir
South African Journal of Industrial Engineering
versión On-line ISSN 2224-7890
versión impresa ISSN 1012-277X
Resumen
LESO, T.P.; SIYASIYA, C.W.; MOSTERT, R.J. y MOEMA, J.. Effects of slip ratio on wear performance of class B wheel steels against softer R260 rail steels using the twin disc setup. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2022, vol.33, n.3, pp.290-298. ISSN 2224-7890. http://dx.doi.org/10.7166/33-3-2805.
'n Trein ervaar verskillende glipverhoudings by die wiel/spoor-kontakpunt soos dit langs die spoorlyn beweeg, wat die rolkontakmoegheid (RCF) en slytasie-eienskappe van wiel- en spoormateriaal beinvloed. Hierdie variasie in glipverhoudings word veroorsaak deur 'n verandering in kontakarea tussen die wiel en spoorkop by kurwes, aangesien die glipverhouding toeneem in vergelyking met wanneer 'n trein op 'n reguit spoor beweeg. Wanneer die trein op 'n reguit spoor beweeg, word gevind dat die wiel in kontak is met die spoorkop; maar dit verander wanneer om die trein om kurwes beweeg, aangesien die wielflens nou in kontak sal wees met die spoorhoek van die spoorstaaf, wat die hoeveelheid slytasie beinvloed. Daarom moet meer navorsing gedoen word om die rol wat glipverhouding speel in die slytasieprestasie van wiel- en spoormateriaal te verstaan, ten einde modelle of stelsels te kan ontwikkel wat gebruik kan word vir die voorspelling van voorkomende instandhouding. Die doel van hierdie werk was om die effek van die glyverhouding op die slytasieprestasie van klas B-wiele teen sagter R260 spoorstaal onder rol- en glytoestande te ondersoek, met behulp van 'n tweeskyf-opstelling wat by die Universiteit van Pretoria ontwikkel is. Die resultate het getoon dat die erns van slytasie baie afhanklik was van die glipverhouding - dit wil se, dit het toegeneem met die glipverhouding, met klas B-wiele wat beter presteer as die sagter R260-reling.