Serviços Personalizados
Artigo
Indicadores
Links relacionados
Citado por Google
Similares em Google
Compartilhar
South African Journal of Industrial Engineering
versão On-line ISSN 2224-7890
versão impressa ISSN 1012-277X
Resumo
BOND-BARNARD, T.J. e STEYN, H.. The programme benefits of improving project team communication through a contact centre. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2013, vol.24, n.2, pp.127-139. ISSN 2224-7890.
'n Kontaksentrum word gebruik om kommunikasie in 'n nasionale program vir die herstel van Suid-Afrikaanse Staats infrastruktuur te fasiliteer en bestuur. 'n Belangrike vraag is hoe die program en die projekte binne die program baat by die kontaksentrum. Hierdie artikel bespreek die bevindings van n studie wat die gerealiseerde voordele van die verbetering van tussen-funksie-kommunikasie in die program deur middel van n kontak-sentrum kwantifiseer. Die resultate toon dat, deur die gebruik van 'n kontaksentrum, die projekspan se persepsie van effektiwiteit van kommunikasie, kwaliteit van aflewerbares, dienslewering, en kliënt tevredenheid van die program drasties verbeter.