Serviços Personalizados
Artigo
Indicadores
Links relacionados
Citado por Google
Similares em Google
Compartilhar
South African Journal of Industrial Engineering
versão On-line ISSN 2224-7890
versão impressa ISSN 1012-277X
Resumo
DU TOIT, A.; JOOSTE, J.L. e CONRADIE, P.D.F.. Improving the response time for the corrective maintenance of rail infrastructure: a case study of the Western Cape Passenger Rail Network. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2019, vol.30, n.1, pp.235-247. ISSN 2224-7890. http://dx.doi.org/10.7166/30-1-1909.
Reageertyd vir die herstel van onvoorsiene falings bly 'n realiteit in die Suid-Afrikaanse spoorwegindustrie. Die 'gemiddelde tyd tot terugkeer' meting bestaan uit die gemiddelde tyd om te reageer en die gemiddelde tyd om te herstel. Hierdie artikel ondersoek die gemiddelde tyd om te reageer vir sinjaalinfrastruktuur by die Passasierspooragentskap van Suid-Afrika (PRASA) in die Wes-Kaap, en stel 'n reaksiestrategie voor om staantyd te verminder. Die resultate toon dat die tyd van voorkoms, die ligging en die aard van voorvalle, asook die ligging van instandhoudingspersoneel, die tyd om te reageer beïnvloed. 'n Model is ontwikkel om te help met verbeterde besluitneming.